Kontinent je největším světadílem na světě. Ten, jak jej známe je rozdělen do aliancí, městských států, království a jiných říší. Ve většina z nich žijí takřka všichni zástupci známých ras. Ne vždy však jde o symbiózu a klidné soužití. Největší území, vliv a moc na Kontinentu již po generace má Impérium na severu a Pakt na jihu a mezi nimi ležící Černozem.
Impérium

Císař, elf Aldarian Stříbrobřit, je znám jako dobyvatel a stratég. Je velmi inteligentní, zkušený diplomat a politik. Což z něj dělá mocného spojence a nebezpečného nepřítele. Když před několika stovkami let začal budovat dnes již známé Impérium, mnohokrát k získání svého cíle nepoužil sílu, ale právě svůj politicky vliv. Což mu zajistilo ještě větší oblibu. Impérium si zakládá na hierarchii a přísné centralizované moci, společně s důrazem na zachování tradic a hodnot. S nimi je spojený i jistý důraz na stereotyp a tak elfové zastávají především úřady a vlivné posty, zatím co trpaslíci pracovní pozice a tak dále. Lidé pak jsou jakousi spojnicí mezi všemi rasami a činnostmi. Velký vliv zde mají alchymisté a mágové, kteří svou činností zajišťují nemalý podíl prosperity a moci. To podporuje i jednotné náboženství, které je zavedeno ve všech koutech Impéria.
Ekonomicky Impérium prosperuje, technologicky však zaostává především za samotným Paktem, který na industrializaci sází. Pro rozmach se snaží dlouhodobě získat vliv v Černozemi a okolních královstvích, kde se snaží císař uplatnit svůj vliv.
Armáda Impéria je sice početná a dobře organizovaná, ale po stránce výzbroje zaostává. Ve velitelských pozicích často stojí zkušení váleční veteráni a mistři taktiky. Impérium stále aktivně drží svá válečné hrdiny v aktivních službách.
Typickým znakem jsou černé nebo hnědé uniformy doplněné, kulturně příslušnými prvky a částmi uniformy ve žlutých barvách.
Každému hráči bude v rámci hry dodán rozlišovací šátek v příslušné barvě, kterým si může svůj kostým doplnit a splnit tak podmínku rozlišovacích barev na kostýmech. Šátek je o rozměrech 68×96 a na konci hry se vrací zpět. Pokud rozlišující prvek na kostýmu již máte vlastní a bude při registraci schválen, náš šátek nemusíte používat.
Pakt

Pakt je společenství složené z několika království a městských států, za účelem ochránit své zájmy před mocenskými choutkami Impéria. V čele Paktu stojí zvolení, pragmatiční lídři. Přesto, že často mají rozdílnou kulturu, sdílejí společné cíle. Tím nejvyšším lídrem je kancléř, kterým je muž ve středních letech jménem Vladan Temnojas. Je to velmi ctižádostivý člověk a zkušený politik, který prosazuje razantní ekonomické změny za účelem industrializace, což má umožnit financování tak náročného celku jakým Pakt je a zároveň získat převahu nad Impériem. Jeho společníkem a pravou rukou je velitel vojsk, trpaslík Vargan Železoruký, válečný veterán.
Technologický náskok Paktu je v tuto chvíli značný oproti ostatním zemím Kontinentu, zaostává však v jiných ohledech. Rozdílnost kultur jde sice stranou pokud jde o sdílené ekonomické cíle, ale v oblasti běžného života je zde ve velké míře rasismus a neustálý boj o moc a vliv.
Armáda Paktu je početná a dobře vyzbrojená. Jejim největším problémem je skutečnost, že armáda Paktu není jednotná a každé království má svou vlastní. Značný vliv má i rozdílnost jednotlivých kultur a ras.
Typickým znakem jsou olivové nebo tmavě modré uniformy doplněné, kulturně příslušnými prvky a částmi uniformy v oranžových barvách.
Každému hráči bude v rámci hry dodán rozlišovací šátek v příslušné barvě, kterým si může svůj kostým doplnit a splnit tak podmínku rozlišovacích barev na kostýmech. Šátek je o rozměrech 68×96 a na konci hry se vrací zpět. Pokud rozlišující prvek na kostýmu již máte vlastní a bude při registraci schválen, náš šátek nemusíte používat.